höstmåndag

Idag tog vi det lungt på morgonen, A och jag kom ut på våran promenad en timme senare än vanligt. Gick en timme inte så kallt som jag trodde när jag klädde på oss. A somna nästan på en gång men idag fick han det, försökte inte hålla honom vaken eftersom jag visste att det skulle bli dåligt med sova resten av dagen.

Vi har varit till fotografen och tittat på A:s 1 års kort. Inga skratt men det va jag beredd på, det kändes ju inge bra när vi var där och tog dom. Men många A grimaser, vet inte vad han gör, men han drar ihop munnen och rynkar näsan på något vis, sötnosen. Fotografen hade tagit 25 kort som vi skulle få ner till åtta som vi ville ha i ett album. Svårt men tror och hoppas vi valde rätt. Vi ska göra förstoringar sen när vi har tittat mera på dom hemma sen.

A och jag åkte upp till mitt jobb och käka lunch, det va länge sen A va med dit nu. Som vanligt så sa alla att han är så lika sin pappa(ja det är han men det vet vi redan) och att han vuxit sen sist. Ute i receptionen lekte han med tangenbordet och musen, han kommer helt klart bli en riktig hacker, hihi.


 
Dessa löv plockades på vägen ut från jobbet.


TACK för alla snälla kommentarer om min nya bloggdesign. Sambon tycker att jag ska tacka honom också inte bara Mimmisdeign som gjort den utan även han som tagit kortet som är i headern. Det togs en nyårsdag för några år sedan när vi va på promenad på skogsvägen bakom vårat hus. Märktes inte då men det är ett härligt "skimmer" över korten, va nog lite disigt eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Tack snälla för din gulliga kommentar! kram

Håller med om att bannern är vacker, både design och den fina bilden!



Hoppas ni blev nöjda med fotona oxå på lillkillen..man vill ju gärna att korten skall visa precis hur goa bebisarna är i verkligheten. Men ni har säkert tagit en himla massa egna kort oxå. Ofta tycker jag att de egna, när de sitter i badblajan och tindrar eller solbrända med en jättestor glass på stranden eller nåt blir favvisbilderna som åker upp på förstoringar, så är det hos oss :)



Kraaam

2008-09-09 @ 13:28:01
URL: http://lillablanka.blogspot.com
Postat av: quinna08

Så fin din blogg har blivit!



2008-09-09 @ 20:01:34
URL: http://quinna08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0