onsdag

Så där nu har jag jobbat färdigt för idag. Usch nu börjar det bli riktigt kallt, har letat fram vantar till oss, det behövs verkligen.

Jag har fått en utmaning av Therese fem saker ni inte vet om mig, ska fundera lite till men återkommer under kvällen har jag tänkt med dom sakerna.

Här kommer bilder på friggebodsbygget som jag inte fick in i går.
Nä det går banne mig inte nu heller!! Vad gör jag för fel ? Hur kunde jag få fram bilden på böckerna igår men inte inte dom  jag läggt in själv?? Går inte att markera bilder i arkivet ej heller ta dit bilder från "datorn" !!  Jag får helt enkelt fråga sambon när han kommer in han kan "det där" med datorer, fast han kan nästan inget om bloggar.

Lille A är super trött bara sovit en liten stund på dagen men får inte sova nu för då kan han inte somna i kväll. Så nu sitter han och ser på Teletubes med nappen i munnen ( det får han annars bara ha när han ska sova). Varför gillar alla barn Teletubes (alla jag känner) själv tycker jag att det är bland det sämsta i barnprogramsväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0