sköna söndag!

Trot eller ej, vi fick sovmorgon i dag med. Undrar vad som hänt ? Men i morgon när väckarklockan ringer så vaknar han nog tidigare igen. (Ni hör pessimisten eller hur) Visserligen kommer klockan ringa lite senare än vanligt i morgon. För sambon har semester och ska börja ordentligt med friggebod byggnadet. Snickarhjälpen börjar kl.07.00, brukar komma tidigare vet vi av tidigare erfarenheter ;) Ska bli skönt att det äntligen händer något.

Vi håller också på att fundera på att köpa "ny" bil. Våran kompis ska sälja sin och har erbjudit oss ett jätte bra pris. Visserligen ingen Volvo säger sambon men jag tycker att en audi inte är så tokigt heller ;)
Det som trasslar till det är just friggebodsbyggandet. Alla pengarna kommer att gå till det nu (+ att vi ska ha 40årsfest här snart)

På tal om fest så ska jag nu gå iväg och hjälpa till att plocka rent i växthuset där vi ska ha festen. Här just tagit mig en macka och lite te, missa när domandra tog det för då va A och jag på våran försenade morgonpromenad =)

Såg att  jag blivit utmanad av Petra ska kolla in den och fundera på svaren så hör jag av mig med den senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0