tisdag

Dagen i dag har varit full tecknad, trodde jag skulle hinna blogga i morse och berätta om dagen men icke.
Jag har jobbat förmiddagspasset. A har varit hos farmor eller ja det blev farfar som hade haft hand om honom för stackars farmor blev sjuk under dagen.

Efter jobbet bar det av till stan för hade möte på mitt helgjobb. Det skulle bestämmas vilka som skulle jobba dom extra helgdagarna som blir vid jul, nyår och påsk. Jag hade tur och fick många =) men slapp julafton för då är jag gärna hemma. Eftersom jag är mammaledig passar det mig att jobba på helgerna när A:s pappa är hemma. Nu har jag ju bara ansökt om att få vara ledig året ut men har dagar kvar så har tänkt vara ledig mera, fast jag kanske jobbar halvtid några månader och kan vara ledig när det blir vår och sommar. Vill ju gärna kunna hjälpa svärföräldrarna i växthusen när det blir dax.

Innan mötet hann jag springa en sväng på stan. Köpte inget men såg en snygg blus på Vero Mode, tittade efter den på deras hemsida, hittar den inte, hade ju tänkt visa er.:(

När jag kom hem för en timme sen ungefär så hade min sambo gjort det mysigt och tänt ljus =)



Dessa fina ljusplattor har min kompis gjort, hon har försäljning hemma där hon på i Gimo + att hon säljer på några hemslöjd/hantverksäffarer i bla Uppsala. Den svart som man inte ser så bra är blanksvart fyrkantig platta med ett hjärta påläggt, lite svårt att förklara får kanske ta ett kort och visa i morgon.


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Åhh..så coosey:)!

2008-09-10 @ 21:22:12
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Anette

Så mysigt! ;)

2008-09-16 @ 23:06:46
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0