tisdag

Ännu en dag som fluortant, hihi. Den gick också bra. Två av mina kollegor jobbar vid en mobil enhet på samma ort som jag är fluortant så jag passa på att hälsa på dom mellan två skolor.

När jag va klar där så åkte vi vidare till läkaren med mig. Jag är inte sjuk! Men för ett år sedan va jag inläggd på sjukhus. Så idag va det en koll att jag fortfarande är frisk och det va jag =)
Mamma och A va med så vi gick på fik sedan. Smask! Börja med en räkmacka sen dela mamma och jag på en myrstack OCH sen en napolionbakelse, hmm undrar hur det kommer att gå på vägningen i morgon. Det händer ju inte så ofta så OK då.

Skulle ha hämtat A:s 1års kort hos fotografen idag men fråga mig inte hur men det glömde jag bort! Hade ju passat jätte bra när vi ändå va i Östhammar där fotografen håller till. Nu ska jag inte dit förrän på torsdag, vilket känns som en evighet. Är ju jätte nyfiken på hur dom blev.

Hade tänkt bakat en sorts kakor till stundande kalas när vi kom hem men A börjar bli förkyld och ville inte vara ensam och baka småkakor med en gnällig 1 åring runt benen kändes inte som någon bra idé. Så det har jag spart till en annan dag;) Vi har suttit i soffan och myst istället. Härligt men han hade svårt att sitta still. NU har han sovit en stund men det är svårt när man är täppt, så vi har letat upp en större kudde som han har fått.


På friggebodensbygget idag har dom sätt upp tak och börjat isolera. Inga bilder tagna idag heller :(  Missade det när det va ljust. Just ja dom har börjat sätta in spotlights i samband med takläggningen. Svärfar är elektriker så han håller på att fixa och trixa med alla kontakter och uttag =)



 


Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

När man väl är och fikar så måste man ju få äta lite :-) Åh, det låter så mums!

Tur att du är frisk nu!

Kramar

2008-09-23 @ 21:21:10
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag älskar alla fluortanter, det är tack vare dem jag knappt har några hål!

2008-09-24 @ 20:30:12
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0