090422

Va jag gillar att var ute i skolorna med fluor =)   Som tur är får jag vara ute en sväng nästa vecka också, vi byter då skolor.
Träffade dotterns klassföreståndare idag vi boka in ett nytt datum för utvecklingsamtal. Hon missade det igår pga att dom hade ett krismöte pga av bilolyckan som dom på hennes buss såg resterna av. Bra för min del ( om man kan säga så) för jag va ju hemma med A som va sjuk och sambon hade lovat att gå istället. Men på det här viset får jag vara med. Det är ju hennes sista i grundskolan, då hon slutar 9:an om 8veckor, som dottern påpeka vid bordet nyss ;)  Mötet blir redan i morgon =) Så nu blir jag tvungen att åka till "civilisationen" i morgon också, hade annars varit skönt att få vara hemma då.

Hade tänkt åka hem innan det va dax för kalaset hos syrran, men det blev ändrade planer. Fick en god laxsoppa hos mamma till lunch. Måste fråga efter receptet :-)  Så jag kan ge det till er och självklart göra den hemma någon dag =)

Sitter nu framför tv stora sonen och jag ser på "Leila på landet", hon har äppeltema idag. Blir så hungrig ;) Nu bjuder hon på grillad fläskfilé och potatis salld =)
På tal om mat så blev det ingen vägning idag va på kalas istället. Ingen bra ursäkt :(  Lika bra det för just nu är jag inte motiverad alls :(  Sugen på söt hela tiden och har inte tagit mig tid för någon extra motion förutom den jag åker iväg och gör och den tar ju slut den här veckan. Det kommer bli en "katastrof" för min del :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0