äntligen fredag =)

Ingen bra dag i går. Det mesta kändes skit :(  Men jag fick min vinst sjal då blev jag glad. Och jag va på dotterns utvecklingsamtal och då blev jag ändå gladare, det går så bra för henne i skolan. Hon har haft det svårare förut men när hon börja 9;an så slappte det, så skönt både för henne och mig =)

Va iväg och träna också och det va också härligt, synd att det va sista gången för den här terminen :(

Låter som jag haft en bra dag ändå. För se till att glömma all den andra "skiten" ;)

Idag va planen att åka till öppna förskolan. Men A har blivit sämre med magsjukan  :(  Kräktes både i går vid midddagen och i morse vid frukosten. Som tur är han pigg och glad och det märks inget annat på han. Vi kommer nog ha en dag med mycket tid ute för det ser ut att bli en fin dag. A gillar att vara ute, blir ofta arg när någon annan går ut och han inte får följa med.




Dessa vitsippor såg jag igår =)  ( ännu en sak som va positiv igår. Varför är det skitsakerna som håller sig kvar i huvudet ? )

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen! Vad skönt att få gå på ett sådant samtal, man blir så lugn när man får höra att det går bra för de.. Vad skönt att du fick en bra dag idag och hoppas att de jämnar ut sig...



Vet du jag har faktiskt varit hos tandläkaren idag, fast med sonen med de är första gången som jag är med honom och då är han 12 år... Kändes bra att få vara med, för det var ju inte jag som låg där =)



Hoppas du får en fin vän..



Massor av kramar till dig

2009-04-24 @ 18:23:13
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Tack söta du för rösten på min blogg hos Ida Tallhed!!

2009-04-24 @ 19:11:03
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0