badtajm

Om nu ungen herr A vill äta frukost så ska vi iväg till simhallen och bada =)  Han sov lite länge idag så hans syrra hade hunnit börja med sin frukt efter filen och då ville A också ha banan (fast innan hans fil då allstå). Och det gick jag inte med på ;)  Så nu efter en lång stund med att försöka få i filen så har jag brett en leverpastejsmacka. Usch ger jag mig för lätt ?  Men vi ska ju iväg och han måste ju äta något innan för att orka.

Vi har bara ett par plus grader och grått väder idag så det va nog tur att jag tvätta en massa och hängde ut i går. Luktar så härligt om tvätt som torkat ute tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej vännen.

Tråkigt att höra det där om barnomsorgen, men samtidigt så kan dom väl inte "hålla" på en plats åt ett syskon som fyller 1 flera månader senare än platsen finns tillgänglig!!!??

Ibland pratar myndigheter så konstigt språk!

Här har solen tittat fram och jag har gått min morgonrunda, härligt!



Hoppas din dag blir fin

Kram

2009-04-15 @ 10:25:19
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Här är det också grått

Men det går ju åt rätt håll

2009-04-15 @ 10:48:20
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0