måndagmorgon

God morgon på er!
A har sovit länge idag :)  Fast visst han vakna vid 4 och ville ha välling. Lyfte över honom till min säng nu när han vakna. Vet ni vad han fick tag i då? Jo mitt läppserat.....ja ni kan ju gissa hur det ser ut nu. Jag kolla att han inte kunde vrida upp det, men stoppa ner fingret och pilla upp gick jätte bra :(

Blev en tur in till A6 igår. Jag handla ett par svarta linne byxor till mig som man kunde ha långa men även vika upp till trekvarts. Ett svart linne och en turkos blus/top. Allt på HM. Dottern köpte en grå tröja och turkost linne på BikBok. Kommer nog vissa bilder sen, har glömt kamerasladden hemma.
Alla barnen (2,4 och 6år) va jätte duktiga när vi gick iklädaffärerna, vi hade lovat dom ett besök på leksaksaffären. Men när vi skulle betala på HM (som vi hade fastnat på) så stänger köpcentret.....Stackars dom......Så vi gick en svänt till Coops leksaksavdelning när vi skulle handla fil till frukosten. Inte riktigt lika stort men vad gör man......

Solen har försvunnit igen men det är fortfarande varm (åtminstonne här nere) hoppas det är varmt och skönt hemma med. Fast snön på tomten har inte smält när jag prata med Sambon i går. A har fått lite färg på kinderna men jag som satt och sola ser ingen färg på mig:(

Idag blir det hemfärd. Så imorgon, äntligen, kommer jag få tid att läsa era bloggar ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj! Nu är det ett tag sen jag var in hos dej! :) Va fin du är på profilbilden!!!

Hi hi det där med seratet har jag också varit med om ett antal gånger! Ha det så bra! KRAM

2009-04-06 @ 18:24:45
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0