Mary Kay i kväll?

Ännu en dag som inte blev som det va tänkt.......
Sonens magsjuka har kommit tillbaka. Jag har jobbat och svärföräldrarna skulle varit barnvakt. Men ville inte lämna honom där eftersom dom nu har sin mest arbetsamma period  ( växthus). Så det blev att ringa min mamma i morse, som tur va så börja jag inte så tidigt och jobba inte så länge. Är så tscksam för alla som ställer upp och hjälper oss med både det ena och den andra.
Nu verkar sonen blivit bättre i magen. Hoppas , hoppas.

Har fått erbjudande av syrran att följa med på ett Mary Kay "party" i kväll. Ni som läst min bligg ett tag vet att jag varit lite nyfiken på deras grejor, så jag tror att jag hänger med. Någon som har någon åsikt om deras produkter ? Vet att dom är dyra men dryga.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag har testat Mary Kay, det är bra grejor. Däremot tyckte jag inte att ansiktscremen som skulle räcka sååå länge, räckte längre än en vanlig creme.

Jag har deras peeling och creme man ska använda efteråt. Den är himla bra.

Hoppas du kommer iväg på partyt och att det blir lite shoppat också. :)

2009-04-27 @ 16:16:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0