påskkärringar på besök

Nu har det varit två härliga påskkärringar här =) Det va A;s kusiner. Dom kom med sin mamma så dom stanna på en macklunch sen kom pappan också. Vi hade det trevligt.

Före det har jag hunnit med en sväng med stavarna =) Skönt, idag va det lite varmare. Fast när jag kom ut så duggregna det. Men inte så mycket att jag blev blöt.

Sen en sväng till "civilisationen" där jag lämna stora sonen vid bussen. Han skulle till sin pappa. Dom ska träna på att skjuta i dag, så det finns någon chans att han klarar jägarexamen :)
Dottern åker dit i morgon bitti ( hon får åka en bit med mig när jag åker till jobbet). Nu har hon åkt och ska snart sjunga i sista föreställningen, "Hammarslaget".

Vi ska strax gå till farmor och farfar och A ska vara "påskkärring". OM jag nu får på han "huckle" och förklädde, ska försöka måla på röda kinder och lite fräknar också. Kanske kommer ett kort ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

klart vi vill se foto på gullplutten!



glad påsk på er! kram

2009-04-09 @ 21:58:21
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0