torsdagsplock

Hej hopp, det gick super bra på vägningen i går =) Tackar stavarna och konsulent Karin för det, fick lite extra pepp förra veckan ;)  Gick ner 7hg till än vad vågen stod på innan alla +veckor :)

Idag är det grått ute igen, men måste hinna ut en sväng på förmiddagen ändå. Vi ska ju åka till syster i Småland i dag så det kommer bli mycket bilåkande på eftermiddagen/kvällen. Hoppas A hinner springa av sig lite ( även jag förstås;)

Det gick riktigt bra ute i skolorna igår. Känner mig nöjd =)  Alla barnen va duktiga och satt mestadels och lyssna och titta på det jag visa. Självklart måste man låta dom få prata och ta lite plats också ;) 
Hos dom små barnen har vi ett par "drakullatänder" som vi skickar runt och när man har dom så får man säga vad man heter och om man vill hur många tänder man tappat, om man har tappat några. När jag plockade fram dom i en av förskoleklasserna så säger en tjej att såna där tänder som man kan plocka ut har min mormor, hihi.  Ungar är för härliga;) undrar vad mormor tycker om att hon berättar det;)

Nä nu är det dax att börja packa lite så vi kommer ut en sväng.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till dig.. Skönt att det gick bra. Är du tandläkare? Jag har läst inna också något som fick mig att undra..



Skönt att det gick bra för dig skolan, lite nervöst tycker jag när man ska träffa barn..



Hoppas du får en fin dag..



Kramar om

2009-04-02 @ 10:33:32
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Nina

grattis till minuset och jag hoppas ni får en mysig helg!



kram

2009-04-03 @ 08:17:01
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Tess

Hallå

Vad du är duktig.

Imorgon ska jag oxå ta mig en riktig långis utan stavar med hundar :)



Ha en super helg :)

2009-04-04 @ 00:23:05
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0