beställning

I dag har A sovit nästan hela natten i sin säng =)  Så skönt det är att ha fått sova :)   Nu har vi ätit frukost med dom stora barnen och "skickat" iväg dom till bussen.

A sitter och ser på barntv och jag har "fastnat" här vid datorn, kollat in lite bloggar och har just beställt mer toning från www.forhair.se tycker dom har ett bra pris + att dom inte tar någon frakt. Snabbt går det också =) 

  Det blev även en spray mousse från Disp. Har provat den tidigare och tycker den får mitt hår att se mindre "risigt" ut.  Visserligen tycker jag att håret blivit bättre nu när jag använder Aussis shampo och balsam. Ska köpa inpackningen också nästa gång jag är i stan har jag tänkt ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj då...ja, just det. jag har klickskydd. Det går att kopiera bilden genom att markera den och sen trycka ctrl+c och sen ctrl+v för att klistra in den där du vill ha den.

Hoppas det inte blev alltför krångligt. Säg till isf så löser jag det åt dig. :o)

Det är en finfin tävling. hade inte haft något emot ett par sådana byxor till lilleman heller.

Kram

2009-08-24 @ 10:00:42
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

åhh disp är så bra.. det fick vi på mammablogg galan.. spray och en heeling cream... :)



kramis

2009-08-24 @ 16:13:28
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0