Björn Borg tävling

Så där ja äntligen har jag bestämt mig ( eller nja, inte riktigt men tror att det blir så här)  Fashionhaggan  har en super tävling. Eller vad säger ni om hela 3 priser ur Björn Borg sortiementet =)  Man har till den 31/8 på sig.

Först så va det dessa jag spana in.  Men lite orolig att mina kraftiga vader inte ska få plats :(

Sen fundera jag en lång stund på dessa, tänkte att man skulle ju kunna knyta upp dom lite så att vaderna får plats ;)


Men nu har jag bestämt mig. Det får bli dessa om jag vinner.

Nu är det bara att hålla tummarna =)


Kolla in den HÄR sidan som man vinner skor/stövlar i från.  Det är även här som man vinner andra och tredje pris ifrån.


PS Fashionhaggan är skodesigner och kanske är det just hon som designat dom skor du vill vinna.

Kommentarer
Postat av: anna

Kul att se vilka du gillade! Lycka till!

2009-08-26 @ 21:57:42
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Att ha det gott

Jag velar också mellan de där

2009-08-27 @ 09:50:40
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0