måndag + veckan som kommer

Vädret blev bättre under dagen =) Så vi passa på att var ute mycket igår.
Va en sväng till svärföräldrarna på fika på förmidagen, dom har just kommit hem från en tur med husbilen. När vi va där kom sonen hem, välbehållen och mår bra ;) Skönt för en nojjig mamma ;)

Nu är det måndag igen. Den har veckan börjar dom stora i skolan i gen så det blir lite mera rutiner. Dottern börjar gymnasiet i morgon och är lite orolig stackarn. Stora sonen börjar sista året och dom börjar inte förrän på onsdag. Men dottern har varit inne och kollat på skolans hemsida och där fanns första versionen på schemat som hon lusläser ;)

För min del händer också lite saker. På onsdag ska jag till stora staden på mamografi, kanske följer min mamma med som barnvakt åt A under tiden. Och sen blir det "springa" lite på stan ;)  På fredag eftermiddag till lördag förmidag ska jag åka till en ö ute i skärgården med jobbet, som lite kick off. Fast det är helt frivillgt så ska alla med ( ja inte en men ändå), så roligt har vi på jobbet att alla är med när det händer något =)

Idag är det höst ute och kallt så det blir nog inne hela dagen ( men hoppas fortfarande hoppas jag på sol). Börja kolla in A;s garderob igår ska nog fortsätta med det idag :) Ser inte ut som jag måste köpa allt för mycket nytt. Men lite nytt VILL jag köpa får kolla på onsdag =)

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hopp...:)



vad för linje ska din dotter gå ?? och vad går din son?? jag frågade min son om han var nervös med det var han inte sa han... men han var iaf tillräckligt virrig för han glömde sin mobil hemma, hihi.. och den glömmer han ju inte i första taget , så lite nerrvös var han nog.. haha..



kramisar

2009-08-17 @ 12:07:43
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Therese - Lurans blogg

Jag bör nog också kolla igenom garderoben, både min och Lurans - konstigt jag tycks också växa ;-) Hi,hi! Kram

2009-08-17 @ 12:26:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mia ❤

Hörde att värmen kommer tillbaka på torsdag! ;)

2009-08-17 @ 16:25:42
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: Anonym

Oj, det händer verkligen grejor hos dig. Hoppas ni får mysigt på resan till helgen och lycka till på mammo!

Kramar!

2009-08-17 @ 18:40:51
Postat av: C a m i l l a

Det var jag här ovanför...

2009-08-17 @ 18:41:20
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0