skön lördag =)

Det blev en tur till bakluckeloppisen =)  Handla lite smått, det blev en grön mammut stol till A för 30kr, en sån där "evighets" ritbräda till A för 10kr och 2 st Mora träsk VHS för en tia st. VHS känns så där men vi har en står vid tv;n och samlar damm så det blir till att börja använda den igen.  Och som sagt allt jag köpte va till A. Lika bra det för själv har jag fullt ;) Va även jätte sugen på att fynda en låg klar röd bänk att ha i A;s rum, tyvärr så fanns det inte en chans att jag skulle få med den hem i bilen :(
Dottern köpte 7 st pocket böcker för 60kr så hon är nöjd och sitter nu och läser ;) Jag blev också nöjd för hon har hållt på att tjata "ihjäl" mig om att få köpa nya böcker ;)

Strax efter vi kom hem så kom svägerskan över på en fika. Just nu sitter jag ute i solen och njuter av värmen :) Sambon klipper gräset, så jag springer och plockar greger överallt som A lämnat ;)

Kommentarer
Postat av: freja

det är vackert med skog oxå. min mamma bor i dalarna och har när till både djur, skog och sjö. himla mysigt det med!

2009-08-15 @ 17:00:03
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0