Knäckemacka...

Det har gått bra att jobba. Men usch så trött jag va sista timmen ;)  Skönt att det är en hel helg innan det är dax för nästa gång.....Och som sagt nu är mammaledigheten slut :(  Från och med nästa vecka är det tre dagar/vecka jobb som gäller och har ordnat det så bra :(  att jag jobbar nästa helg också, så det blir en "tung" start.....

När jag kom hem så hade sambon fixat lite mat, det blev grillat, mums.

Sen va det dax för en lekdejt, in i bilen, för det såg ut att bli regn, men det kom inget inget så vi va ute och lekte en lång stund innan vi gick in. Inne bjöds vi på knäcke macka med leverpastej,mums.


Nu är det mys i soffan och sen sova =)
 

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tyvärr har jag ju aldrig socker havregryn eller kakao hemma heller..och sällan smör.

2009-08-28 @ 21:56:10
Postat av: Josefine

Också för mig lider mammaledigheten mot sitt slut.. Håller på med dagsisinskolning nu.

2009-08-29 @ 05:30:40
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0