091207

Tid upp: Haft svårt att sova i natt, men klockan ringde inte förrän 5,45
Frukost: fil och flingor, som vanligt....
Humör: bra
Gjort: duschat,fixat frukost och "pratat" på msn med en jobbarkompis som är hemma pga att hennes dotter brutit benet på skolgympan
Träningsplaner: Hmmm, inga om det inte räknas att springa i affärer....
Andra planer: köpa julklappar
Dagens ATT GÖRA: Fixa mera jul hemma
Ser på: Mörkret ute, tycker det är lite mysigt =)
Lyssnar på:Diskmaskinen som snart är färdig
Läser: mailen
Bästa: Luktar härligt om hyacinterna i köket
Sämsta: trött....
Barn: Alla är friska =)
Väder: Svart ute men är 3 plus grader, det är faktiskt den 7 dec det kan man inte tro när man tittar på termometern...
Dagens Citat, ordspråk; Passa på att njuta av livet också....

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fixa mera jul skulle jag också behöva göra här hemma. De enda julsakerna som är uppe är barnens siluetter.

2009-12-07 @ 07:33:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att du får en fin dag

2009-12-07 @ 09:25:09
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Camilla

Trevligt med listor, det kör jag också ibland. :)

Och japp, jag vann 2 veckor i rad till Idol. Otroligt men sant. Jag köpte faktiskt trisslottspaket samma helg som jag vunnit andra gången, men det blev bara 50:- vinst på 100:- lotter... Jag hade nästan ställt in mig på högvinst där också. ;)

Kram kram!

2009-12-07 @ 13:32:17
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0