ännu mera jul.....

Har jobbat ihelgen därför har det varit sämre uppdatering än vanligt :( Hoppas få till lite mera nu när jag är ledig några dagar, fast det finns förstås en liten risk att vi hittar på att göra en massa saker så att jag inte hinner nu heller....... Igår han jag med mycket trots jobb. Åkte direkt till julfirandet som va i bygdegården.Där va det mycket folk både stora och små. När jag komm stod A i fiskdammskön =) Dom andra hade redan hunnit fika men jag fick lite trots att jag va sen =) Sen blev det dans runt granen (dom andra hade dansat lite redan innan fikat också) Det gick så "vilt" till att granen ramla ;) men det gick bra dansen kunde fortsätta utan några "skador" ;) Sen åkte vi till mina föräldrar där mina systra även va och fira ännu en "julafton" med en mat och en massa julklappar =) Nu är det vardag igen, fast hemma hos oss har vi ledigt =) Har fortfarande en "tråkig" blogg där jag inte kan lägga in bilder och inte heller ändra texten ooch sånt...."ledsen"

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Hoppas det löser sig med bilderna på bloggen!



Kramar!

2009-12-28 @ 15:01:13
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0