årets sista dag....

På väg till årets sista arbetsdag......Få se om jag hinner kolla lite på rea ( om det finns några fina kläder som passar mig kvar) innan hemfärd. Ska i allafall kolla om telefonen som Dottern vill ha har kommit in.

Gårdagen va ännu en myssig dag. Sambon, jag och A va ute och åkte pulka en sväng. Jag passa även på att göra en snöängel =)  Vet inte när jag gjorde en sån senast....
På kvällen såg jag och Sambon på första (?) Johan Falk filmen, GSI. Förstår inte hur jag kunnat missat dom tidigare. Va ju riktigt bra ju ;)

Vi har inga speciella planer för kvällen, äta lite gott, mysa. Kanske åka och titta på fyrferkerier i grannbyn. Det va länge sen jag  hade en oplanderad nyårsafton framför mig, måste ha varit någon gång när dom stora barnen va små om ens då. Känns skönt trots allt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gott slut och gott nytt år!

Hoppas 2010 blir ett riktigt bra år.

Kramar!

2009-12-31 @ 19:55:54
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0