fredag =)

Hade väldigt trevligt på julfesten med jobbet igår =)  Fick en fin tomteljuslyckta i paketet som jag fick. Vi köper ett varsit paket för ca 50kr som läggs i en tomtesäck som tomten sen kommer och delar ut ;)  En massa god mat fick vi att äta =)

Fin i håret blev jag också ;) Fast som vanligt är det nog bara jag som ser det=)

Stora sonen gjorde sin sista praktik dag i går. Så idag är han hemma och ska stor städa sin stuga har jag bestämt . Ni kan tänka er hur glad han är över det ;)  Efter lite förhandling så har han nu delat upp den iflera dagar....Man kan tro att han bor i ett stort slott ;)

Själv har även jag lite städplaner idag och med lite tur så blir det mer julgodis som vi kan smaska på redan i kväll=)  Jag missa ju gårdagens bönder men snälla Sambon har spelat in så får väl försöka hinna titta på det innan kvällens avsnitt ;)

Här hemma har vi nästan 10 minus ute, härligt, men kallt så nu blir det till att elda här hemma i kaminen idag. Gäller bara att se till att A inte kommer för nära.....


Dessa hyacinter har nu blommat ut men nu finns det nya där som jag hoppas kommer att slå ut och lukta gott lagom till jul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0