grå torsdag

Jaha nu har halva dagen gått men inte är hälften av sakerna på "listan" strukna.....

Men A och jag har varit ute och grejsat en lång stund och det är roligare (viktigare) än göra allt på listan =) Vi gick bla en liten promenad till grannen och köpte ägg. På vägen dit finns det massor med stora maskiner som är väldigt spännande när man är liten ;)  Tog även en promenad upp på skogsvägen här bakom, där hitta vi grankvistar som fick följa med hem. Dom ligger fortfarande kvar ute men tror dom snart ska få flytta in. Måste fundera ut vad jag ska göra med dom först. Om jag inte hittar på något får dom ligga utanför dörren och lukta gott när man kliver på dom. Dom va visserlligen av finare "kvalitet" så skulle passa bättre inne.

Idag är det ju ingen träning, känns både skönt att vara ledig men även lite tråkigt att inte få röra på sig. Är ju dålig på att ta mig i kragen och göra något själv :(  Promenaden med A räknas absolut inte för den gick inte fort, skulle vara för att jag gick sträckan ungefär två gånger då A stanna bakom mig och skulle visa något när jag redan hade kommit en bit ;)

Kanske ska försöka hinna baka lussebullar på eftermiddagen, så här sen med att baka dom brukar jag inte vara. Får nog även bli lite mera knäck för den är snart slut ;)  Ska även skiva en apelsin och torka har jag tänkt. Läste någonstans 75 grader i 24 timmar tror jag, ni som har gjort minns jag rätt? Har gjort det tidigare men det är nog närmare 10 år sedan sist och så bra minne har jag inte ;) 

Jag tror jag lägger mig på sofflocket en stund nu medans golvena torkar och innan A vaknar från sin tupplur ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

åååh, knäck kanske man skulle göra? vad sugen jag blev på det nu då :)



hoppas du får en bra eftermiddag och kväll!



kram

2009-12-10 @ 15:11:32
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0