härlig fredag

Ingen fara ännu, jag kan gå utan större problem ;)  Vi har tagit det lugnt, A och jag. Visserligen bestämde han att vi skulle gå upp kl 6,26 (hmmm) Tände lampan och drog av mig täcket så det fanns inget att välja på för mig ....
Har nu hunnit ätit frukost med dottern och sett en massa barn programm på tv;n nyss va det dagens visa som vi sjöng med i  =)

Dagen har inget speciellt att erbjuda tror jag. Lite mera småpyssel förmodligen.  A och jag gjorde en mjuk pepparkaka igår som nästan tog slut....Så det kanske blir en ny sån idag. Gillar egentligen inte såna men testa att baka ur Leilas A piece of cake och den är supergod enligt mig ;) Lägger ut receptet senare om någon vill ha.

Fortfarande rimfrost ute men i dag har vi plusgrader igen :(  Tråkigt tycker jag, lite snö och några minus grader vore trevligt nu.

PS Självklart så har jag träningsvärk men trodde det skulle vara värre fast det brukar ju bli värre andra dagen...

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack för titten:) Vilken fin blogg du har! Ha en härlig fredag

2009-12-04 @ 10:57:20
URL: http://rum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0