hemma!

Äntligen hemma efter en heldag på stan. Idag va det dom stora barnen som skulle handla. Stora sonen fick jeans från Jack and Jones, ta 3 betala för 2. Han hade inte ett enda par som va hela innan.... Dottern har letat jacka en längre tid men med mamma gick det snabbt att hitta en som passa ;)  Sen skulle bägge (+Sambon som kom på det i stan...) köpa nya mobiltelefoner, Dottern har planerat det en längre tid. Nu hitta både Stora sonen och Sambon mobilerna som dom kollat på ett tag medans Dotterns inte fanns trots att vi åkte runt till 3 olika affärer :(
Stora sonen köpte en HTC Tattoo och Sambon en Sony Eriksson Satio, någon som har någon av dessa och har någon åsikt skriv gärna en kommentar. Jag har själv även funderat på Satio jag också men det blev inget köp för min del idag.

På vägen hem släppte vi av Stora sonen som skulle till en kompis även Dottern stannade på vägen, så just nu är vi bara den lillafamiljen hemma. Sambon lägger just A och jag slöar i soffan, tror inte det blir något mera vettigt gjort idag =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaa du, jag håller med dig i ditt inlägg hos mig. Mellandagsrea är överskattat. Jag hatar att trängas med folk då jag ska handla.

Trevligt att de andra hittade telefoner i alla fall då. :) Maken kom ju hem med stavar i dag han också, så vi kom inte tomhänta ut från affären vi heller.

kramar!

2009-12-29 @ 21:10:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Marias Kakburk

Tack för din kommentar:)



Ja, det var snöigt värre, väldigt mysigt! Hoppas att du får en härlig morgondag!

2009-12-29 @ 21:57:10
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk
Postat av: Nina - Glamourmamman

Tack för din gulliga kommentar! Självklart ska jag fortsätta blogga om livet mellan falukorv och champagne :-)

2009-12-30 @ 19:09:20
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Det låter som en trevlig shoppingtur!



Gott nytt år och kramar!!

2009-12-30 @ 21:35:35
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0