luciakväll

Vi har haft ännu en toppen dag. Började med en tur på julmarknad där vi titta på en massa fint hantverk. Träffa även tomten ;) A va inte rädd för honom men för hästarna som han kom med, ville inte klappa dom alls.

När vi kom hem så bakade vi pizza som vi åt lagom till alla stora barnen kom hem. Jag har sedan hunnit skriva alla julkort ( om jag inte glömt någon förstås) , hängt ett par maskiner tvätt och sytt i några namnlappar i A;s kläder. Känner mig lite nöjd med mig själv, fast hade gärna velat hunnit plocka fram lite mera julsaker men det får bli senare i veckan.

För två år sedan låg jag på sjukhus den har dagen, hade blivit opererad för malignt melanom, då kändes inte livet så lätt. Har gått på regelbundna kontroller sen dess och känner mig nu rätt så lugn på den fronten. Men aldrig mera solarium sol för min del.  

Har faktiskt inte sett en "riktig" Lucia idag bara den på tv;n i morse. Fick  ju  se ett helt gäng i fredags så jag klarar mig ändå ;)

I morgon är det jobb som gäller igen. Ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0