afro-aerobic nästa

Mycket på jobbet idag, fick fikarast  1,5 timme sent, men det gör inte så mycket så länge man trivs på jobbet :)

A va inte på humör när jag kom hem så vi satt och gosa eller jag försökte få han att vara glad och vilja sitta hos mig, men han ville inget....
Sambon bjöd på en god kycklingwok, men vi fick äta i omgångar eftersom A inte ville alls. Som tur är har det gått över så nu är han pigg och glad igen. Hoppas han vill sova i natt så det inte blir som natten som va.....

Idag ska svägerska, en kompis och jag prova afro-aerobic få se vad det är för något. Låter spännande tycker jag, det står i annonsen att kondition, styrka och koordination övas upp, det behövs det mera av ;) Det står även att vi ska tränar styrka med hantlar, gummiband, mits och handskar. Är det någon som provat?
Dax att kolla om man har några kläder att träna i, det va ju som sagt ett tag sen....

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Låter jättekul

2009-02-03 @ 09:25:30
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0