fredag

Har idag inte hunnit något, bara irrat runt runt...... Försöker hitta något att klä på mig i kväll och det är inte det lättaste :(  Letar efter något från min rockigare tid (eller ja riktig sån jag väl aldrig varit ;)  Men det enda jag hittar är myskläder och ännu mera myskläder, hmmm. Antigen är kläderna för små eller för stora.  NU ångrar jag att vi inte varit in till stan och shoppat lite kläder nu på lovet, men med ont om pengar så har inte kläder till mig så hög prioritet, tyvärr.  Ja vi får se, har ju inte ens ett par jeans som sitter bra.....

Vi har kanon fint väder här idag men det har tyvärr inte blivit någon promenad. A sov ovanligt länge och har haft lite att göra, så tiden har inte funnits. Nu är det snart dax för duschen, för vi räknar med att åka härifrån vid 3. Vi ska lämna A hos min mamma och pappa, där han ska vara medans vi är borta. Sen stannar vi där också och sover tills i morgon. Bussen stannar i samhället där dom bor.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hoppas ni får en kanonbra konsert! Jag känner igen det där med klädbekymmer... suck!

Kram!

2009-02-20 @ 15:03:22
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0