gårdagen

Hade en riktig slödag igår så det blev inte ens något skrivet här.....

Vi sov ju som sägt över hos mamma och pappa igår, så skönt att få sova ut. A sov hela natten också, fast han sov hos dom och inte hos oss, kan det bero på det....

När vi va och handla så löpte sambon en påse smågodis det va ju lördag.... Jag har nog inte ätit smågodis sen jag börja på v.v i augusti och det va så gott. Försökte hålla mig från chokladen, det gick så där, det slank ner en och annan. Men det va det värt :) Jag kommer ju inte sluta äta godis, men kanske inte i dom mängderna jag har ätit förut (hoppas jag iallafall, det ska ju vara gott att leva ;)

Det hade gått bra för dom stora barnen hemma. Skönt att dom inte har bråkat, inte för att dom gör det så ofta, men lite tjafs kan det ju bli när båda bill bestämma....Sambons mamma hade varit över med en varsin påse chips så det hade inte gått någon nöd på dom. Jag hade också fixat lite godis åt dom men det hade dom inte ätit av.
Sonen hade gräddat pannakakor till middag. Dom hade ju helst velat haft hämtpizza men bor man på landet med 17km till närmaste pizzeria så är det lite svårt.

Middagen igår bestod av tacos som dottern fixat så skönt det är att få sätta sig till dukat bord. Dom är duktiga på att plocka undan efter sig också  :)

På kvällen blev det förstås tv med melodifestivalen. Vet inte om man börjar bli kräsen men inte är det så bra musik....

Kommentarer
Postat av: binded magazine

Är du skribent, fotograf, illustratör eller finns det något annat du vill bidra med till Sveriges blivande största bloggtidning?



Är själva bidragandet inget för dig så kan du ju alltid följa oss via bloglovin, för snart drar vi igång!

2009-02-22 @ 14:21:10
URL: http://bindedmag.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är gott med smågodis! Synd bara att det är så svårt att sluta äta när man väl har börjat =)

2009-02-22 @ 19:51:00
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Låter som om ni hade en fin dag

2009-02-23 @ 07:54:07
URL: http://batmaneve.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (skit) UNGARNA!

Har du någon fobi? Svara gärna på Dagens Fråga sötis! :) Ha en bra dag! KRAMAR PÅ DIG! :)

2009-02-23 @ 11:02:00
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0