kondisbesök

Det blev så att jag fick köra stora sonen till en kompis. Då passa jag och dottern och A att åka och fylla skafferiet och kylskåpet. Men det blev även ett besök på kondis. Vi delade på en leverpastejmacka och tog en varsin semla. Smask!

 
Här är några bilder från Ada´s som kondiset heter, ett mysigt kafe med flera smårum med gammal inredning. Där vi satt fanns det även en kakelugn.

Köpte jäst så idag blir det en bakdag tror jag ( idag med trodde ju det igår också men icke..) Har inte så många andra planer. En liten promenad kanske men just nu har vi minus 9 grader så den lär inte bli så lång om det inte blir varmare.  Men det märks att det börjar bli vår, för i går va det ju ljust vid halv fem, så härligt. Jag längtar till ljuset och värmen. En resa skulle vara toppen, men men...

En kompis ringde igår och fråga om jag ville stå i "kiosken" den 1 mars, när det är en biltävling här i skogarna. Jag sa ja men sen kom jag på, kan ju inte ha med A hela tiden. Sambon fick också ett uppdrag, han skulle få vara med vid besiktningen. Han måste ju bli färdig skapligt i tid så då för han ha med sig A ut i skogen när dom ska titta på bilarna. Jag är mer intresserad av att titta på "folk" så jag står gärna i kiosken, hahaha.

Nu är det bara två dagar kvar till konserten........Och jag har ingen anning vad jag ska klä på mig. Inte lätt när man inte är ute "bland folk" så ofta nu för tiden. Det blir ju lät att man mest har myskläder när man är hemma. Visserligen nya och fina men ändock. Dom andra kläderna är ju lite förstora nu förtiden. Härligt men inte så kul såna här gånger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0