stjärna

Det blev inget bakat för min del i dag, men med stora barn ordna det sig ändå ;) Stora sonen bakade Rågrussinbullar ur Leilas "a piece of cake" som va supergoda. Man behövde inte ha något pålägg man kan äta dom som dom är.
Dottern bakade Sega chokladrutor ur boken Kladdkakor. Dom har vi inte provat ännu men dom håller på att plockas fram nu. Men allt med choklad är ju gott ;) 
Finns risk att det kommer ut några recept sen ;)

Själv har jag städat i skafferiet. Det behövdes verkligen. Hitta en massa gammalt....... Men nu är det fint och rent och bara "färska" torrvaror. Så har jag ställt iordning också så nu kommer man hitta det man söker. Det gjorde man inte förrut...

Har även hunnit en svängt till viktväktarna. Äntligen har jag fått min 4;e stjärna !! (man får en för varje 3;e kg man går ner) Som jag har väntat, det sista kg på denhär stjärnan har varit svårt att bli av med. Men det va kanske den där semlan igår som gjorde susen ;)  Har förhoppningar om att gå ner ca 4kg till, få se hur det går.




Update; Choklad kakan va super god men alldeles för kladdig ( hur nu en chokladkaka kan vara det )

Kommentarer
Postat av: Anna

Stort grattis till din stjärna!!! Ha det så bra!

2009-02-18 @ 22:49:00
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0