fredag

Härliga fredagar! 
Som vanligt så har vi varit en sväng till öppna förskolan och sen en sväng till mamma/pappa. Fick även träffa syster som va där, det va länge sen sist. Hon jobbar som dagmamma så vi prata lite sånt, hon hade sett listan på alla barn som står på kö. A stod med men inte riktigt som jag trodde så nu blir det till att ringa kommunen och kolla. Har också försökt ringa min löneassistent men hon passa på att vara borta idag när lönebeskeden kommer :(  Det står att jag bara ska vara ledig halva januari, i december jobba jag hela månaden enligt lönebeskedet. Tyvärr en massa trassel när pengarna ska betalas tillbaka :(

Jobbar i morgon så jag tar en slöeftermiddag tror jag, men nu piper tvättmaskinen att den är klar och snart är det nog dax att tomma diskmaskinen. Jaja man ska vara glad att man slipper tvätt och diska för hand. Men lite får man "gnälla" ;)

Just ja har ju inte berättat att jag va på Yoga i går kväll. Man kan inte tro att man kan känna att man har en kropp efter ett sånt pass ;) men det gör jag. Jag vet att jag är otränad men ...... Det va jätte kul iallafall så hoppas att jag kommer iväg fler gånger =)

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Jag har faktiskt aldrig varit på just Yoga..på ett seriöst pass då..skulle verkligen vilja pröva någongång:)!

2009-01-23 @ 18:18:27
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Anna

Spännande med yoga! Hoppas ni håller er friska nu! Ha en trevlig helg!

2009-01-23 @ 19:36:32
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Tess

Heeeej

Hoppas allt är bra med dig och duktig du är som börjat träna YOU GO GIRL!! ;)

Kom precis hem från en härlig simkväll på badhuset :)

2009-01-23 @ 20:38:06
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0