fredag

Äntligen lite tid att sitta vid datorn, fast egentligen inte har en maskin tvätt som ska hängas ;)

Det är ju fredag så vi har varit på öppna förskolan. Så himla kul! Många "gamla" bekanta, dagis har stängt i dag så det va många som annars brukar gå där som va hit istället, kul. Men som vanligt är A lite sen i starten så när det börjar bli dax att plocka undan då har han kommit igång, Måste försöka komma iväg tidigare.
Självklart så va vi in till mamma/pappa på vägen hem, sambon passa även på att komma och få en kopp kaffe ;) När vi skulle åka hem så plocka jag med ett par stora lådor med leksaker efter dom stora barnen. Det kommer att bli så mycket saker i A;s rum, leta efter dotterns spis men den har jag inte hittat i röran ännu ;)  Vi måste skaffa en hylla eller något som man kan ställa upp alla sakerna på, nu är det mer än fullt på golvet :(

Här har vi det kallt idag, 14,8 minus i morse, nu "bara" -11, så jag eldar i kaminen, härligt. Lite besvärligt med A som oftas  är i samma rum, kaminen blir så varm. Får lägga för en stol eller nåt.

Nä nu ringde sambon, han är på väg hem så det är bäst att jag gör lite ;) Hänga tvätten, ställa in lådorna med leksaker i A;s rum, förbereda maten, Tror att det blir en favorit i repris idag. Tortilla med kycklingfyllning. 


Dom stora barnen åker till sin pappa idag, direkt från skolan pga bussarna. Så tror vi ska bort till en kompis i kväll men hoppas hinna skriva lite mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0