lördagkväll

Så där ja nu är födelsedagskalaset avklarat och även ett besök hos bästa vännen=A;s fadder. Bägge besöken va trevliga =) Hos pappa träffade vi  flera släktingar vilket alltid är lika kul.
Hos vännen såg vi på finalen av "Körslaget". Vi blev överakskade trodde att Eriks lag som skulle vinna, men vi kom på att flera av vinnarna  den senaste tiden, där vi i "publiken" röstar fram vinnare är från "Norrland" eller åtminstone från den övre halvan av Sverige. Så vi tror att dom i norr är mera för "sina" tävlande än andra. Vad tror ni ?

Har hunnit lagt ut några vinteroveraller efter A på tradera i dag. Det känns bra, har massor med kläder som jag skulle vilja få sålda. Så nu gäller det att hålla tummarna att någon tycker som mig att dom är fina och vill ha dom :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja visst är det bra med Tradera!! Hittade själv dit för några månader sedan och sålde av lite som bara låg och samlade damm. Har även "fyndat" lite där. Superbra tycker jag!! Lycka till nu!!



Kram, Petra "mitt hemmaliv..."

2009-01-31 @ 22:47:27
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0