måndag

Känner mig lite bättre idag. Men inte i toppform. Jaja det blir bättre.

Idag har A och jag varit på kyrkis. Så kul att få träffa kompisarna igen =) Vi sjung en massa och så såg vi på dvd som spelades i in när vi hade Luciatåg för gamlingarna på hemmet. Självklart så lekte vi en massa också. Det togs fram en hel låda med instrument så det spelades en hel del ;)

Börja blåsa igår kväll och det bara fortsätter. Man tror nästan att man ska blåsa bort när man gick till bilen, så det blir ingen promenad idag.

Frissan har ringt och ändrat min tid så jag blir inte klippt på onsdag som planerat men hon hade som tur va en tid på torsdag som jag fick. Vill ju vara "fin" till helgen :)

Nä såg just att postbilen va har så nu ska jag klä på mig massor och passa på att hämta den medan s A sover middag, han somna redan i bilen på vägen hem så det va bara att bära in honom.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja - fy sjutton vad det blåste igår!! Blä.

2009-01-13 @ 08:28:32
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Anonym

har kikat in på din blogg, kul. tack!

2009-01-22 @ 09:36:13
URL: http://www.purplerain.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0