onsdag igen !

Så trött jag är ! Har A sovit sämre än vanligt i natt?, nä tror inte det. Men jag tror jag fått, jag vet inte om jag ens törs skriva det för då kanske det blir värre, magsjuka. Känner mig frusen och har magont, men inte varit på toa och inte heller kräks, men allt känns inte bra. Vet inte när jag va magsjuk senast det är nog tio år sen eller något sånt.

A och jag har tagit det lugnt idag, jag har till och med sovit en stund med honom. Men gick upp när telefonen ringde, det va sambon som är på väg hem. Han har också magkänningar. Det här blir kul det !
Som tur är kom stora sonen just hem, han får hjälpa oss med A som idag är bra.Inte bytt en endaste bajsblöja alls idag......

Eftersom det är onsdag så har jag ju vägning på v.v i dag. Lägger mig och vilar igen så får vi se om jag kan åka. Man kan ju nästan tro att magsjukan är beställd för jag har gått upp i vikten igen den här veckan, hmmm. Inge bra med kalas och kakorna kvar på bänken.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar: Ha ha.. ja det är bäst att kolla vad som händer om det blir för tyst. Hoppas du inte får magsjuka!!!

2009-01-22 @ 07:33:16
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0