tisdag med tårtrecept

Sitter här med lunch tallriken mellan mig och datorn. Kollar runt på några bloggar som jag brukar läsa. Hos Min fruktsallad  finns det alltid en massa smakiga recept. Idag stod den här  supergoda tårtan, som även min mamma brukar göra. Fick då en påminnelse, tyvärr försent handla igår, att mamma ville att jag skulle köpa Rice Krispies för det finns inte i affären där hon bor. Otur för pappa fyller på lördag, hmm, blir jag utan tårta då tro.  Får försöka komma till affären en gång till den här veckan helt enkelt. =)

Ingen sol ute men ganska skönt ändå, A och jag har varit ute en lång stund. Han tyckte det va super kul och ville inte gå in. Så vi va ute längre än tänkt så när det va dax för lunch måste vi gå in men då va han så trött så han bara blev ledsen. Han somna utan lunch så nu lär han väl inte sova så länge i stället, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0