torsdag

Så där jag nu hoppas jag det är över :) Ja, jag vet är väldigt opptimistisk men när det gäller magsjukan så räcker det nu tycker jag.
Låg på soffan tills det va dax för A att gå och lägga sig, då la vi oss samtidigt ;)  Sov ända tills i morse när dottern kom och väckte oss. Eller sov och sov, lite svårt med en liten A som far runt  i vår säng ;)

Nu har jag ätit lite frukost, det blev the och en knäckemacka idag istället för havregrynsgröt som är det vanliga på vardagarna.

A längtar nog ut för han kommer med mössa och vantar på, så vi får ta en sväng ut i dag. Försökte få han att åka pulka här om dagen men han vägrar :( Lite synd tycker jag för vi har fortfarande snö kvar och på skogsvägen är det "omöjligt" att dra vagnen. Har ingen lust att gå längs stora vägen. A är ju lite för liten för att gå själv någon längre sträcka.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin vinterbild!

2009-01-24 @ 23:36:53
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0