viktväktarmöte

Blev som jag trodde 1kg plus på vågen. Men men jag har ätit som jag ville göra hela jul och nyår så jag är nöjd att det inte blev flera pluskilon. Jag har ju verkligen fuskat med motionen, för inte räknas dom få gånger jag har spelat Wii,sport ;)

Svägerskan ringde strax innan jag skulle åka och ville följa med. Alltid roligare att vara två som kan peppa varann.  Fast hon ammar så hon får äta mycket mera än mig, jag blir så avundsjuk ;)
Men eftersom jag hade en ny med mig så fick vi bägge lite "presenter".

Detta va vad vi fick, inte dåligt va. En påse att göra chokladmousse av (kommer att säljas av vv så småning om) och en kokbok med bara chokladrecept. Den blir bra att fixa något ur när chokladsugen blir övermäktigt, rätt ofta allstå ;)

Idag kom även Anna  och berätta om sig och hennes viktnedgång. Maffigt, tjejen har gått ner  43 kg på knappt ett år ! Det ni, här kämpar man med sina få kilon i jämnförelse med henne. ( nu 10 ner men SKA 5 till innan jag känner mig färdig)
Anna hade med sig sina jeans som hon använde när hon började och bilder man tror nästan inte det är samma person.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

HEJA dig

2009-01-08 @ 10:03:48
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag köpte ett par jeans innan jul, tyvärr för små. Men de har hängt där och jag har tänkt på dem varje gång jag har velat äta mer eller något onyttigt. Det har funkat, jag har faktiskt gått ner några hekton över jul istället för + flera kilo som det brukar bli

2009-01-08 @ 14:18:47
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anna

hej och tack så mycket för dina snälla ord! Det värmer väldigt mycket!! Det är otroligt roligt att få komma ut och prata VV med en massa trevliga människor!! :) Ha det så bra!! Kram/A

2009-01-08 @ 21:17:05
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0