cykeltur

Har pysslat med hemmasysslor idag. Inget upplyftande precis men sånt som måste göras....

Det blev hemmagjord pizza i dag smask. Lite bra när man behöver göra kylskåps rens ;)  På min hamna bla kycklingenrester från i går.  Lite av den rostade paprikan och champinjonerna från igår hamna också på. Sen den obligatoriska bananen kryddat med curry. Något jag aldrig beställer när jag vi köper pizza men när den görs hemma så SKA den på...

Fråga lite skämtsamt när vi ätit om vi skulle ut och cykla en sväng. Och jag fick napp ;) Sambon hängde på mig och så A förstås. Men stackars han (A allstå) somna i cykelsitsen. Vi cykla en sväng på ca 15km enligt sambon. Vi åkte i "promenad"fart så det tog ca 1 timme, tyvärr kom det lite regn på sista kilometerna.

Kommentarer
Postat av: Nina

wow, superduktigt ju, 1 timme! =)



låter lite som mej, man blir lite överladdad ibland, tyvärr brukar det sluta med att man tröttnar efter ett tag, men nu ska! jag hålla i!

2009-07-13 @ 22:01:31
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Här vart det också hemmepizza med räkor

2009-07-14 @ 08:31:55
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0