djurparken

Vi har haft det jätte kul idag på Furuviksdjurpark =)  Sett en massa spännande djur och klappat getter :)  Dom stora barnen har åkt en massa "karuseller" A har åkt några, vi vuxna "slap" ;)   A ville helst stå och titta på radiobilarna vare sig det va någon han kände som körde eller ej ;)

Här står han allstå och tittar in när dom körde.

Vi har haft fint väder så det va många som tyckte det va en bra dag att besöka parken. Trots detta va det inga köer att prata om vid dom olika attraktionerna eller vid lotterierna. Vi vann ingen choklad men andra i vårat sällskap hade bättre tur. En av A;s kusiner vann både en stor Plopp och en stor Toblerone =)

När jag skulle leta upp webbsidan på Furuviksparken hitta jag Apbloggen ,  vilket visar att "alla" kan blogga ;)


Im orgon ska vi också på utflyckt men tror att jag ska hinna blogga lite innan ;)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Vilken fin bild

Jag ÄLSKAR de små gätterna på Furuvik

2009-07-18 @ 08:02:18
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0