jobb....

Jobbhelg + 40års fest så ser min helg ut. Ingen bra kombination men finns ingen som vill byta helg nu i semestertider så det är bara att bita ihop och se glad ut ;)  Festen är bara tvärs över vägen ( inte så vanligt så här på landet) så jag kan gå hem när jag behöver sova och låta sambon vara kvar och festa själv =)  Det ska bli trevligt i alla fall .

Nu skiner solen igen, hoppas vi får en fin dag. Få se om det blir ändringar på den planerade klädsel....Har tänkt mig byxor. Vi ska trots allt vara utomhus....


Stärnöga är en av mina favorit blommor =) Tycker den är både söt och lite tuff.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tyvärr är värmen borta, längtar! Fin blomma!

2009-07-11 @ 13:00:25
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0