jobbar

Festen va jätte trevlig  =) Vi blev bjudna på Italienskbuffé som va mycket god.

Är nu på jobbet och är super trött.....Gick hem tidigare än sambon men hade svårt att sova och när han kom hem vakna A (inte pga sambon för han smög bra ;)  Om jag fått sovit hela natten hade jag  fått 5 timmar sömn som är i minsta laget för mig och med en A som inte sover och "ensam" hemma så blev det inte ycket sömn. .... Så hoppas hinna en stund på soffan när jag komer hem ;)

Jobbar som sagt i dag med. Lycka bra det för i dag är det sämre med sol ute ;)  Kallt va det också.

Kommentarer
Postat av: Nina

mm..hoppas du får vila lite under dagen! kram

2009-07-12 @ 15:01:07
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0