städa + bokval

Idag är vädret sämre men det är tur för min del ;) För jag ska städa och fixa tills vi ska packa husbilen i kväll. Så här ska stryckas och tvättas, men som sagt sämre väder så jag hoppas det inte blir något regn för då lär inte tvätten torka :(
Diskmaskinen verkar funka, hurra. Men stora sonen får hålla koll på den när/om han diskar något nästa vecka när han är ensam hemma.

Just vi har ett namnsdagsbarn här hemma i dag också, eller inte ännu. Hon är hos sin pappa men kommer hem i eftermiddag.



Dessa böcker har dottern köpt på coop för 99kr för 3st.  Hon tyckte alla va bra, men om jag nu hinner läsa någon vilken rekommenderar ni ? Tänker ta med en i husbilen få se om det blir tid för läsa när inte datorn kommer med......

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag inte läst någon av de böckerna, så jag kan inte tipsa om någon tyvärr.

Var ska ni åka? Vi hade tänkt åka till Norge i morgon, men vi har bokat av - det ska ju bli ösregn hela veckan och iskallt. Kanske tar en liten tur till Stockholm eller så... Det bästa vädret ser ut att vara här vid ostkusten.

Kram och trevlig resa!

2009-07-19 @ 15:56:39
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Nina

när åker ni? imorgon?



ha en trevlig resa, har inte läst nån av böckerna, jag är väldigt dålig på det där med böcker, tyvärr.. =( kram

2009-07-19 @ 20:58:29
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0