stugtripp

Vilken härlig dag vi haft =) Lagom mycket sol och värme. A och kusinen låg i "poolen" flera gånger ;)


Själv har jag inte gjort mycket ;) Förrutom att umgåtts med mina nära då förstås.

När jag kom hem och tog in posten så hade mitt lilla paket från www.forhair.se kommit trots att det skulle ta 2-4 dagar extra pga lagerflytt. Tog bara hårtoning den här gången men har funderingar på Disp mousse spray också så den hamnar nog i kundkorgen då.

Imorgon har vi planerat ett besök på www.furuvik.se  med bägge syrorna och deras familjer + mamma och pappa förstås.  Så lär väl tyvärr inte bli mycket skrivet då heller  :(

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det låter som en mysig dag!

2009-07-16 @ 22:19:24
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0