flera bilder som ska bli papperskort......

Vet inte för vilken gång i ordningen som jag skrivet ett liknade inlägg men tycker att det är ett så bra erbjudande så jag vill dela med mig =)
 
Men nu har fujidirekt  100 gratis kort att framkalla igen. Passa på! Jag har gjort det flera gånger och det har alltid funkat bra. Blir fina kort. Vill man ha fler än 100 kort så kostar det 0,75 för resten, man betalar bara portot på 29kr för 100 kort allstå.
Detta erbjudande gäller till 090723, så det är några dagar kvar. Så se nu till att leta upp några bilder att göra papperskort ;)
Brukar ju vara populärt att ge kort till farmor och mormor så passa på att fylla deras föråd ;)

Själv ska jag försöka göra 100 kort innan sängdax i kväll.

Kommentarer
Postat av: anna

åh så bra, tack fär tipset!

2009-07-19 @ 18:22:40
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0