090603

Efter allt regnande igår så kom solen, så glad man blir =)  Han börja tvätta några fönster, det va verkligen behövligt ;)  Skulle ha gjort det hela våren, men vadå är ju hemma i morgon också så kan ta det sen....hmmm, så funkar jag, inge bra men nu så... Hann med några sen va det dax att skjutsa stora sonen på skjutningen, tyvärr klara han den inte idag heller, men men det är bara att ta nya tag.

Idag blåser det massor men inget regn än så länge....Så nu är det dax att ta tag i några fönster till innan det är dax att fixa mat och sen iväg på viktväktarna. Det har tyvärr inte blivit så många stavgångspromenader den här veckan, inge bra, men tycker att jag är ätit skapligt, tänkte mig för när jag åt i söndags på morsdag då det bjöds på en massa gott. Jaja vi får se....

Är som ni vet helt "såld" på Mary Kay just nu ( ja det brukar växla, senast jag va så här "hopplös" enligt sambon så va det tradera jag la all min tid på). Googlar runt och läser både positavt och negativt. Har du som läser detta någon bra sida att läsa så skriv ner den till mig. Kanske någon blogg där det står mycket att läsa.

Kommentarer
Postat av: Nina

hur gick det hos VV?

själv måste jag ta tag i mitt liv igen också, jag har inte vågat väga mig sedan jag kom hem från grekland och jag har helt kommit ur balans när det gäller motion- så- skärpningsdags!



ha en fin kväll! kram

2009-06-03 @ 20:57:05
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0