härliga måndag =)

Solen skiner och det varmt =) Kan en måndagsförmiddag vara bättre ? Har hört ifrån dottern då va dom på svenskt vatten, men hennes mobil hade inget batteri kvar :(
Jag har viarit iväg på min morgonpromenad, eller nja förmiddagspromenad är väl mera rätt. Stora sonen har varit ute med A, fast bägge dessa ungar vill hellre vara inne där det är lite svalare. Kan dom vara mina;)? För jag verkligen älskar sol och värme =)

Ska strax grädda pannkakor (i värmen) till lunch, har en massa mjölk kvar sen helgen. Sambon funderar om han inte ska dricka så mycket mjölk, hans mage säger ifrån......



Någon som vet vad denna blomma heter (vet att det är en dålig bild)? Den växer längs vägkanten hos oss. MInns den sen när jag va liten då växte den i kohagen vid stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0