tisdag

Härligt väder i dag också =)

Börja dagen med en morgonpromenad med barnvagnen. A ville inte sova länge idag.....

Sen har A, dottern och jag varit till "civilisationen"...Jag hade klipptid =) skönt att bli av med lite av det risiga, fast just i dag känner jag mig inte så fin när jag kom därifrån, något jag annars nästan alltid gör.

Hos frissan köpte jag något som jag hoppas ska göra håret mindre risigt....
 
FIL/FOB-SERIEN ÅRETS HÅRVÅRDSSERIE!

2009-04-24

VINNARE i Swedish Beauty o Cosmetics Awards 2009.

KTF´s Swedish Beauty & Cosmetics Awards 2009 gick av stapeln 23/4 och Hårologis FIL/FOB-serie vann kategorin ÅRETS HÅRVÅRDSSERIE med motiveringen: "En allroundserie som gör alla sorters hårtyper mjuka, fylliga och formbara med fin lyster."

SBAlogo.jpg

Att den hade vunnit pris visste jag inte förrän jag va in på www.harolgi.se

Om det är någon som är intresserad kan jag skriva en liten "recention" när jag använt den ett tag. Jag betala 189kr för sprayflaskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0