090327

Stanna inte så jätte länge på Öppna i dag, tyvärr va den där elaka ungen där i dag igen. Usch och fy så får man inte tycka och absolut inte säga....Fast egentligen är det ju mamman det är "fel" på som inte säger till sitt barn på skarpen, så han förstår att man inte för kasta saker osv på dom andra barnen. Idag va jag tvungen att gå ut ur rummet för att inte lägga mig i för mycket.

Stora sonen bjöd på Kycklingcurry från "Laga gott med viktvaktarna" Fanns ingen bild i boken och jag glömde totalt bort att ta en bild innan det tog slur;) Men är det någon som vill ha receptet så hör av er. Maten va smakrik men inte kryddstark.

Efter maten va jag "tvungen" att ta stavarna och gå ut en sväng. Hade ju bara drygt 2000 steg. Går mycket mindre om dagarna än vad jag trodde...... Men efter en stavgångspromenad på ca 40min så står nu stegräknaren på 7460 steg. Så känner mig nöjd, hade självklart velat haft närmare 10 000 steg men det är ju bättre än i går =) Och jag ska ju gå lite till innan jag hamnar i sängen ;) 

Vi ska över till en kompis i kväll och titta "Så ska det låta" och lite av finalen på "Let´s dance".

Kommentarer
Postat av: Nina

usch ja, det är verkligen urjobbigt när man behöver säga till andras barn att man inte beter sig så!



bra kämpat med stegen! =) och du får väl försöka slå dagen innan hela tiden så är du snart uppe i 10 000! =)



ha en trevlig kväll!

2009-03-27 @ 19:06:16
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0