dag i växthusen

Idag har vi varit i växthusen igen. Jag tycker det ger mig så mycket att få vara där, friskluft, pratstund med svärmor ja allt möjligt. Idag har svärmor skolat om ca 1000 petunier till idag plus närmare 1500 st tagetes och jag ställt ut dom på bänkarna.
 Här är lite av vad vi gjort.
Svärmor bjöd på hemmagjorda semlor till fikat som va super goda. Det får bli årets sista semla för min del.
A hadfe jätte kul i växthusen och där man fyller jord i krukorna. Han har pysslat med lite av varje, sorterat sten tex. Myskillen har varit jätte duktig.

På kvällen har vi nu bjudit svärfar och svärmor på oxrullader och potatisgratäng, hmmm, så smaskigt det va. Och det blev över till min matlåda, jippi.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Åhh LYCKO dig Jag älskar växthus

2009-03-16 @ 09:19:32
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0